Hittar inte sladden, igen!!

kamerasladden är helt försvunnen så här kommer några bilder som jag snott av lite folk som både är från nyår och beas födelsedagsfest som ägde rum  i lördags. Kom lite sent för hade varit och firat lars farmor så kom till lokalen kring halv 9. Efter det droppade det in en massa folk och vi sjöng och dansade tills det blev dags för utgång. Snäll som lars är så hämtade han mig och som tack så bjöd jag honom på abdana, själv hade jag redan käkat på max :)


nyår


bea 19 år


Hos samantha


Fredakväll fick jag jempan och linda en rolig ideé, blir så när man har lite och göra. Vi klädde ut oss och bestämde oss sedan för att fara och spinka på jens som sa att han inte orkade vara med oss. Vi hade väldigt väldigt roligt, kändes som om man var 11 igen ;) när vi gav upp hos jens så fick vi med honom och for till elias men han var inte hemma, sen bar det av till jim där han och samantha var. Vi busade på där ett tag och lekte spioner tills vi hoppade på jim. Då fick vi med oss både han och samantha och begav oss till sjulsmark där vi först for till majk och foppa och gömde majks skoter innan vi begav oss till bea och skrämde upp hela hennes familjen :) vi knackade, ringde och klättrade upp på taken. Tillslut kom hon ut och då ropade vi grattis för klockan var ca 02.30 så hon hade precis fyllt 19 år :)
såhär såg vi ut:

linda, samantha, jens, jim, jag och jenny

nu ska det städas, sen ridas och sedan blir det matlagning :)
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0