kex..

Igår så kom lars hit, han och pappa for och tränade medans jag själv hade fotbollsträning. Sen näår jag kom hem blev det bara att se film och sånt. Har så jävla ont i ryggen, vet inte om det är en grym träningsverk eller nå annat men har aldig haft såhär  förut. vi får väl hoppas att de gfår om så att jag kan röra mig som vanligt snart!


Tänk om man kunde ha denhär blondfärgen nu. Man borde nog aldrig ha börjat bleka håret och skit.. Men men, det är bara att glömma, jag får väl vara nöjd med min kopparbruna färg som mitt hår får ha nu :)

ikväll har jag inte gjort många knop förutom skolarbete och förhoppningsvis så väntar de massage av pappa snart :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: Emilia

LOTTA på bråkmakargatan lr ?:P hhahah söt

2009-01-25 @ 12:17:12
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0