Koka Kola Venis

Har nyss kommit in och ska snart bege mig ut för att rida på pollen..

Mamma har nyss skjutsat mig och malin på pulkan som jag och pappa inhandlade igår och fast jag inte tänkte på det så matchar pulkans färg skotern så det blev rikigt läckert :)
Det var iaf rikigt kul men tror jag ramlade av sisådär 4 ggr medans malin ingen, men jag skyller på att mamma körde snällare med henne!!

Igår så blev det först att fara på norrmalmia för att se fotboll och syrrans lag kom till final så det var ju rikigt kul :)
Sen så for vi till mia för att se lets dance, och äta ett nuggetsmål från max, däremot missade vi utröstningen så måste ta och ta reda på vem som åkte ut..
Efter lite mer fotbollstittande så blev det dags för bilkurragömma!
sen krning 2 så tog jag peggan och åkte hem, det blev filmtittandes för mig för var inet så trött och somnade väl strax baki4.

Såg klart filmen Big Fish!



Nu väntar hästen!
/A.j

Kommentarer
Postat av: Julia

Big Fish är verkligen något att se, helt okej film

2009-01-25 @ 16:49:25
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Ebba

Aha, rider du?

Kramar!<3

2009-01-25 @ 20:29:02
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0