Lördag

Gårkvällen spenderades hos mia med henne, jag, jenny, carro, ullis och shanna. För mig, mia och jenny blev det hämtmat och det var mycket gott. det blev Let´s dance tittande och nån film men minns inte vad dennhette. Skulle sen och hämta lars men det blev så mycket tjorv att jag stannade hos min trötta vän linda som jag inte alls tror orkade med mig. Men stannade bara ett litet tag innan det blev dags att hämta Lars.

idag så har vi varit och sett lite fotboll, syrran spelade en länsmatch på arcus. Sen så har jag sett en rikigt bra film, jag och lars skulle se den men han hann somna innan den ens han börja.

Changeling

Den hette nog Changeling om jag inte minns fel.

Från shoppingen i sthlm så handlade jag även detta plagg från America Apparel

Style RSA8317

Fast min är klarblå och jag kommer nog bära den med ett linne under :P

Ikväll blir det middag här hemma, mamma och pappa har främmande. efter det blir det nog att fara och besöka linda där förhoppningsvis jempan också ska befinna sig :)

Pusshej
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0