Sista ledigheten

Då var sista dagen på jullovet här och snart över. Har inte hunnit göra så mycket idag däremot. Jag och lars vaknade inte förän kl 1 och efeter det blev det filmtittande och spånhämtning för min del. skulle ut å rida men det är 27.5 minus grader här (känns därmeot inte så himla kallt när man är ute) så kan inte plåga hästen att fara ut och springa då!!

Filmen jag och lars såg heter forgetting sarah mashall och den var faktist ganksa rolig :)

Igår så for jag till jenny ett tag. där var även mia och efter ett tag kom sossan. Vi började se en film som jag tror jag ska se klart idag och sedan blev det även lite fikakäkande och en massa prat :)


Nu ska jag nog ta och käka lite mat och packa in shoppingen sen i måndags in i garderoben..
/A.j

Kommentarer
Postat av: Paulin

Hej! Fin blogg :)

2009-01-25 @ 13:28:57
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0