Busungarna

Igår efter jobbet nån gång kring 9 så bar det av till linda där jag fick käka lite kvällsmat. Var så himla hungrig alltså.. Blev lite mackor samt jättegoda bullar som hennes mamma bakat, eller om de nu var linnea, ähh, dom var hur goda som helst iaf ;)
Sen så hörde vi med jenny som låg hemma i soffan om vi fick komma dit och jaa det var bara att fara och när vi väl kom dit så hade hon bakat så det blev mer käk där. Både fika, mackor och nudlar och guuud så mätt jag var efter det.
Vi såg sen lite tv innan vi åkte med linda tillbaks till henne och hämtade min bil. Jag och jenny for hem hit och här blev det ännu mer mat.. eller glass blev det, med chokladsås :)

Vi satt här och kollade på lite olika bloggar och videobloggar och fick oss hemskt mycket skratt. Kan inte fatta hur blåsta vissa tjejer kan vara alltså och varför måste alla dom vara blonda?! ;)
Kring 3 åkte vi tillbaka till jempan och där somnade vi till busungarna.. min för övrigt favortifilm som jag inte sett på huur länge som helst. men den är alltid lika bra :)

nu ska jag upp till stugan och spendera lite tid med min underbara familj :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är här du kan hitta mig när jag flyttar stumpan <3

2009-07-10 @ 15:40:50
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0