sämst på att skriva!!

är hur dålig som hellst på att upppdatera men hinner faktist inte, sitter nästan aldrig på datan och det är jag faktist ganska nöjd över :)

sitter hos lars nu iaf, for hit efter jobbe igår men jag börjar ju senare så har fått sova ut :)

Helgen har iaf bestått av klassfest på fredagen och sen var jag sossan ville och martin hos martin på lördagen, åt gott och hade det allmänt trevligt, sen blev det utgång :)
skulle ha blivit det fredagen också men somsagt, jag erbjöd folk och shotta från mitt sprit och efter det minns jag inte mycket mer förutom astt jag fick panik när jag vakna, visste inte vilket hus eller rum jag befann mig i, tur att sossan tog hand om oss oansvarliga ;)

nu är det mer jobb som väntar!

/A.j

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ja gav dig spriten så tänkt ja ju till dig! ork ju it håll hela pite på fylla

2009-07-22 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0