Sista dagen i piteå..

.. för linda

Gud vad jag kommer sakna henne men så mycket vi varit med varandra i sommar tror jag aldrig vi varit nått "sommarlov", om de nu kan kallas de efter studenten ;)
så vi har iaf tagit vara på tiden och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag far och ser hur hon har det och trivs i sthlm.
Tror jag ska fara och hjälpa henne lite på jobbet idag också om jag hinner. har lite ärender att göra..oj dedär lät vuxet!!

Sen var det skönt att få lönen i frredags också, perngarna passar mycket bra in på mitt konto!
Pdol var ju också i helgen, roligt men inte överdrivet kul. Har haft en underbar sommar så pdol toppade absolut inte "bästa stunderna" för sommaren..

ja vad ska man mer skriva.. sitter hos mormor nu och solar ute på gräsmattan med bra musik spelandes ur högtalarna, och blir förhoppningsvis lite brun ;)

/A.j

Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar dig min bästa vän <3

2009-07-29 @ 11:42:19
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0