Dåligt skrivande

inte har jag varit duktig på att skriva här... men vi har haft så mycket nu under studentveckan. Vi började i lördgas och är fortfarande i full gång. Igår blev det temakväll hos jonas med en massa god mat och dans. Sedan for några fårn klassen ut på valdino och där hade jag jättetrevligt också :)
Vad har vi gjort dom andra dagarna?! I lördags var vi några hos martin, söndag blev bastu/lek kväll på sandön med tältning och nakenbad ;)
Måndags var vi och lekte lite hos lina och tisdags var det ju balen.
Snart hämtar sossan upp mig för vi ska och baka studenttårtorna och sedan pynta vagnen och rummet.

Blev väldigt kortfattat men vi har haft jättekul under veckan och kommer nog bara ha roligare:)
En massa bilder är också tagna så förhoppningsvis kommer de in under helgen!!

Från balen..
Jag och sossan





Jag och Lars





Så såg vi ut under kvällen :)
/A.j

Kommentarer
Postat av: lea

vackrast på stället=)

2009-06-11 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0