Då hade man en Tamagotchi

Igår fick vi en Kalle Anka tidning hem i postlådan, vet inte hur vi kunde ha fått den men iaf, i den låg en Tamagotchi.. ni vet ett såntdär djur som pep och ville att man skulle mata den. Självklart ska jag ta hand om den tänkte jag,  Jag lyckades ju komma ihåg hur en sån fungerade så jag gav den lite mat, lät den sova lite och imorse verkade den må helt okej tills jag kom hem från skolan för ungefär 30 min sen. då var den bara sur och kunde inte göra någontinh förutom att sova. INte ens käka.. jag undrar om den är död men då hade jag för mig att den skulle ha kors som ögon. Vet inte rikigt hur jag ska rädda den eftersom de vägrar göra allt.. måste googla om dessa små djur!!



nu blir det lite ridning, sedan fotbollsträning :)


/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0