Myskväll

Ja idag har det varit en sånhär dag då man inte gjort mycket alls, och kontigt nog är det en lördag men känner mig inte alls pigg :( och vi som har match imorgon...

Igår var jag hos lars, vi grillade, bada och myste på. Riktigt skönt måste jag säga!
Ikväll har jag varit och ridigt för gunilla, träffa bea där för dom skulle visst ha 9c klassfest på byagården. Har faktist varit i luleå idag också, med jempan, vi skulle hitta en balklänning till henne som vi tillslut lyckades med men tyvärr blev det en hel del shopping för min del också, måste hålla mig borta från stan samt sluta beställa saker, man blir ju ruinerad :)
Sen har jag bara myst här hemma med mammsen och sett eurovision song contest, vi får väl se vem som vinner :)

Tror de är  nära för vovven att få sisa valpar, andningen blir bara tyngre och man ser att hon börjar bli besvärad av magen. Hon är ju beräknad till den 20 så ca 4 dagar kvar nu men de kan ju ploppa ut vilken dag som hellst ':)

Mamma sa nyss att hon tyckte jag lukta illa så får väl hoppa in i duchen så hon vill kramas med mig :)

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0