ojoj va dålig jag är på att uppdatera!!

Igårdagen var mycket trevlig. Började med grillande här hemma hos med. Det var jag, jenny och linda, resten av morsans och farsans gäster hade redan käkat. Skulle egenligen  bara vara jag som skulle dricka lite vin men när pappa började bjuda jempan så var hon inte så sen på att sätta igång :) kring halv 9 bar det iaf iväg till fjörn där en massa trevligt folk var.

Idag så har det vart så jäkla fint väder alltså. Har legat och solat i bikini så äntligen kan man väl säga att sommaren börjar anlända i Piteå också :) Lars for hem kring 2 och efter det så dök jempan upp en snabbig. Mina 2 solglasögon försvann igår och ett av jempans par. Undra vem som kan ha tagit dom...


Idag så fyller min älskling 19 år.
GRATTIS LARS..

Här är ett kort på en aning yngre lars lindkvist :)



Nu ska jag plugga samhälls, sen blir det sova. Ska upp 5 imorgon bitti!
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0