Skit i det, godnatt och sovgott!

Ja då är skolveckan inne på sin andra dag och är redan less. skönt att vi har korta dagar iaf.. sitter just här för tillfället och har käkat lite mackor, ska snart ut och rida, sen blir det att fara till lars och ska väl träna lite på svenskatalet också som vi ska ha imorgon.
Blir ingen fotbollsträning för min del, sjuk.. hoppas man känner sig kryare snart.

Var hos camilla och kollade lite på hur min balfrisyr ska se ut, det blir en ganska enkel och "slarvig" sådan. Vill vekrligen inte ha en typisk balklänning och baluppsättning. Tråkigt tycker jag att det är! men det blir nog bra, inte allt för många dagar kvar.

lite nv3a bilder som jag nyss fick från sossan!


Jag, John, jonas och sossan


Martin och ville


Många hjärtan ;)






/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0