Snart sovdags

Har precis skickat sista arbetet som ska in till urkund och nu är det bara fysikprovet kvar sen är allt klart i skolan förutom en redovisning i samhälls. Hur skönt som hellst måste jag säga :)
Förra året hade vi runt denhär tiden bara en massa kursprov i en massa svåra ämnen och skönt smo det är så har vi inte haft några iår, enbart nationella men det räknar jag inte..

Går bara och väntar på att vovven ska knysta fram lite valipisar nu !! men de kommer väl.

Undra vad man ska göra nu dessa två dagar då man är ledig från skolan, hoppas vädret är bra så att man kan ligga ute i solen, det skulle va trevligt men de kommer väl säkert bara regna nu när man väl är ledig.

nu ska jag lägga mig och se film och förhoppningsvis somna, klockan är ju ändå halv 4.
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0