2009-11-26

Igår fick jag reda på att jag kommer tillbringa hela julafton, 07:30-20:00, sittandes på en datastol, men det ska jag väl kunna klara av!

Sen så var jag, morfar och malin och såg lassemannen igår. han spelade i ca 2 timmar och 15 min så man fick absolut betalt för pengarna som man lagt ut, eller som morfar lagt ut, det var ju våran födelsedagspresent från honom och den blev väldigt lyckad !




idag har jag faktist tänkt hinna med lite saker så jag hade bestämt mig för att kliva upp lite tidigare men ligger fotfarande i sängen och myser så speciellt bra går det ju inte kan jag berätta.

Hade iaf tänkt hinna med att:
* Ta en promenad med Sigrid
* Träna
*Rida
*Jobba
* Gå på bio

börjar jobba om 6 timmar så jag får verkligen lägga på ett kol!!

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0