Grattis lillsyrran, äntligen är du 16 år! :)

idag är en liten rolig dag, nämligen 15 November och både syrran, jennys mamma och jennys pojkvän fyller år idag, samma datum men inte samma år som tur är, annars hade det blivit lite knasigt ;)

Ja jag måste väl säga GRATTIS MALIN på 16 års dagen och hoppas kjolen från UrbanOutfitters passade lika bra på dig som på mig för den var verkligen så läcker!

Då..


Nu..






Igår så var jag med bla Jonas och Joar från klassen, eller ja, vi går ju inte samma klass nu men känns som det fortfarande! Vi bowla, och jaa jonas vann över mig fast jag ledde nästan hela vägen men då gör den lilla skiten 3 strikar i rad sen 2 till så då kände jag för att råka tappa ett klot på hans fot så att han inte skulle kunna fortsätta :) sen blev det att fara på nodo där vi prata, drack lite the och åt innan jag och jonas for till hans mammas lägenhet där vi satt och snacka i nån timme innan jag blev lite halvt chaffis, träffa bla phille och simon som fick åka i min underbara/fantastiska blåa pegga :)
Kom hem kring 4 och då somna jag som en stock kan jag lova!


/A.j

Kommentarer
Postat av: Sossan

Jag vill också vara med er! :)

2009-11-19 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0