Jag går bredvid men halkar efter

Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?






Igår var jag och hälsade på linnea och herman, underbar mamma och son dedära, verkligen :)
Och herman är verkligen sockersöt, om man nu får kalla en cool grabb för de :P

Imorgon ska jag faktiskt ta och permanenta håret, undra undra hur det ska bli. bara jag inte liknar en pudel så blir jag nöjd, hoppas verkligen att det får bort mitt tjorviga och risiga går, eller att det iaf ser mindre risigt ut !!

Undra vad helgen ska bjuda på, nån som vill dricka lite vin kan ju höra av sig, är väldigt sugen :)

Nu blir det true blood för mig efetrsom jag missade avsnittet igår och sen blir det väl att hoppa isäng för är grymt nervös för imorgon!


Ha en bra helg allihopa!
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0