Sjuk?!

`Ja jag känner mig inte alls frisk, är det svininfluensan som kommit och försöker bryta ner min kropp eller är det bara oron äver att få den då jag fortfarande tvekar på att ta sprutan?! :O ja jag har ingen aning.

Var ett bra tag sen jag skrev här..
I helgen var jag i fredags först och käkade en god middag på Holma med ridklubben, sen blev det att fara till linnea, niklas och herman som precis flyttat in i ett hus i lillpite. Förvånad blev jag när jag klev in genom dörren då dom faktist fått på plats rikigt mkt. Sen så var det ju ett stort plus att under den tiden jag höll hermna så grät han inte en enda gång, ett stort framsteg för mig som inte rikigt brukar känna att jag och bebisar kommer så bra överrens :p

Lördagen bestod iaf av jobb först, sen bjöds det på god middag av pappa här hemma. Det var jag, jenny, kim och philip som käkade och drack här hemma med pappa då :) han var inte så van vid ölspel kom vi fram till! men de blev väl hårt för oss alla och för phille blev det lite tungt där kring 12-1 men han lyckades ju fixa till det riktigt bra ;)

Tog lite kort också, ja inte blev det många men ändå nått.. Har blivit FRUKTANSVÄRT dålig på att ta kort nu förtiden, skärpning Amanda!!

Nu ska jag sova, jobba imorgon och sen får jag se hur det blir med dedär vaccinet egentligen, känner inte för att spruta in massa skit i kroppen!


/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0