Band of horses

Trött beskriver gode bra hur jag känner mig, fast jag sov till 12 idag och har egentligen inte hunnit göra speciellt mkt efter det heller.

Min dag har väl sett ut på ett ungefär: vaknat, käkat, hjälp pappa sko kingstone, gått på en promenad och käkat igen och nu sitter jag här och lyssnar på lite bra musik!
Sen så är det ju true blood idag så nått kul får jag ju vara med om :)

just ja, jag har ju faktisktvarit duktig och laddat över korten på datan så jag kanske ska ta och dela med mig av dom nu medans jag kommer ihåg det!!


På kvällen när vi kom dit, inte alls speciellt bruna måste jag ju säga!!




Första dagen, vi jobbar på brunfärgen för fulla muggar.



Vi blev helt överlyckliga över att vi kunde flyta ;)



testade kameran i poolen, synd bara att jag inte kom på inställningarna förens sista doppet :P





Lite mer strandpicts :)




största delen av maten som vi åt under dagtid bestod av glass på olika glassbarer, men mest käkade vi nog på utopia!





Blev att spela lite mini-golf, och gissa vem som vann?! Jo en viss Amanda Johansson :)




Vi for en sväng till Chania där vi även besökte gamla stan!




Sen hann vi även med några dagar med rikigt stora våger i havet!






Vi for även till vattenparken en dag!






Åkte lite linbana



Sen kom jag på hur man ska intsällningarna när man är under vattnet, jaja bättre sent än aldrig iaf :)






Sen så åt vi ju en himla massa god mat också :)


och drack en massa konstiga/äckliga shottar...



Trötta tjejer kl: 4 på morgonen, var vakna hela antten för att vänta på bussen, lite brunare hade man blivit!



Vi hade rikigt rolig och skulle hemskt gärna göras om :)

/A.j


Kommentarer
Postat av: sossan

ååh, vet trevligt ni ser ut att ha haft de, vill också fara med dig =)

2009-11-19 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0