Friday

Hallåhallå!

Är riktigt trött nu, jobbade dag igår OCH natt OCH dag imorse och har inte sovit nå. Efter jobbet for jag direkt till bea för att följa henne och hennes föräldrar på bio, blev att se flickan som lekte med elden och jaa, det var faktiskt helt sevärd, gillade dessvärre ettan mer!!
Blev väl snack som vanligt och lite idoltittande för våran del innan jag begav mig hemmåt.

Har nyss käkat lite blåbärsbulla och funderara starkt på att gå och sova.



Har ju trots alls sista seriematchen imorgon mot gammelstan och sedan blir det väl lagfest för hela bunten! Kommer nog bli rikigt skoj :)







just ja, glömde skriva att snart så drar jag och syrran till grekland :) ska blir rikigt roligt!!

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0