Snart Grekland :)

tänkte bara kort sammanfatta helgen!
eller fredagen har jag ju redan skrivit om så de får väl bli om de resterande dagarna!

i lördags var det match, den skiter jag att berätta om för den gick rent utav åt H*****E!!!

Efter det blev det en liten halv "lagfest" fast det blev lika trevligt för det. sen bar det av ut där man fick träffa en hel drös med arbetsklädda personer som haft temafest!

Söndagen blev lugn för min del, men kanske inte lika lugn för linnea och niklas, fast på ett bra sätt då :) Måste bara säga GRATTIS till er alla tre..


Imorgon blir det jobb! ska försöka sova nu till CSI, vi får väl se hur det kommer gå ;)

 och justja, grekland..

snart drara jag och syrran till grekland, ska bli huuuur skoj som helst!

Hit ska vi!


/A.j

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0