Tänkte skriva lite om helgen som varit..

i fredags blev det att dra iväg på bodaborg. Jag, bea och jenny var i ett lag och självklart vann ;) det är jättekul att frara och göra såntdär, tyvärr känns det som om man blivit lite för stor och ovig för alla banor och allt har genast blivit mkt svårare :P

Lördagen bestod av fest. Först for vi till philip där de blev lite käk och annat skoj. sen bar det av till Ev där vi stannade tills vi drog ut :) mkt trevlig kväll dedär också måste jag säga.

Idag så ska jag nog in till stan en snabbis, kolla på lite presenter osv.

lite dålig på att ta kort nuförtiden, måste bli skärpning med det känner jag!




och linda, din present har ännu inte kommit, tror en arg amanda får ringa dit omgående!!!!!



/A.j

Kommentarer
Postat av: evv

Roligt att ni kom :D

2009-09-14 @ 17:44:34
URL: http://evalenabertilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ingen fara, och jag väntar förväntansfullt på vad ni kan ha kokat ihop! :)

2009-09-14 @ 19:58:20
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0